Presentation.

Authors

Abstract

No abstracts available.

EMH ABIERTA_P_N18-2024-6-7.

Author Biography

Emerson Contreras, Escuela Mónica Herrera

Researcher and lecturer at the Escuela Mónica Herrera, with a degree in Integrated Marketing Communications from the same institution. He has developed research projects for the validation of products and services and collaborated in media consumption research in El Salvador. He has also been a consultant in strategic communication management for a variety of social and civil society organizations in El Salvador.

References

Alvarado López, M. A. C. (2012). La publicidad en el marco de la comunicación para el desarrollo: hacia un nuevo modelo de publicidad para el cambio social. Cuadernos de Información y Comunicación, 17, 191–207.

Avalos, M. (2019). Diseño para el cambio o la innovación social: antecedentes y posturas: una perspectiva de diseño social aplicada a proyectos de cátedra en la Escuela de Comunicación Mónica Herrera. Abierta. Anuario de Investigación, (13), 10–50. https://revistaabierta.monicaherrera.edu.sv/index.php/abierta/article/view/55

Barzola, M., & Mendoza, M. (2020). Políticas de Estado para la innovación social a través del diseño. Cuadernos del Centro de Estudios de Diseño y Comunicación, 21(83), 15–23.

Brown, T., & Wyatt, J. (2015). Design Thinking for Social Innovation. Annual Review of Policy Design, 3(1), 1–10. https://ojs.unbc.ca/index.php/design/article/view/1272.

Published

2024-12-31

How to Cite

Contreras, E. (2024). Presentation. Abierta Anuario De Investigación, (18), p. 6–7. Retrieved from https://revistaabierta.monicaherrera.edu.sv/index.php/abierta/article/view/75