Commercial title : HIV woman's face

Full title : Analysis of the creation of meanings and formation of self from the work carried out by the NGOs REDSAL and visión propositiva in favor of improving the quality of life of women with HIV between the ages of 30 and 40

Authors

  • Johanna Ramos Escuela de Comunicación Mónica Herrera.
  • Elisa Hueck Escuela de Comunicación Mónica Herrera.

Keywords:

Human immunodeficiency virus, Women-Quality of life-Social aspects, Women-Quality of Life-Social Aspects-El Salvador, HIV infections

Abstract

No abstract available.

ECMH ABIERTA_AT_N5-2011-94-101.

References

Del Valle Ormeño, V. R., & Salazar Tenorio, M. S. (2010). Slide Share. Recuperado el 02 de Septiembre de 2010, de http://

www.slideshare.net/reymons/etnometodologia-3188494

Fernández, C., & Galguera, L. (2009). Teorías de la Comunicación. Mexico: McGraw-Hill.

Goffman, E. (1986). Estigma. La Identidad deteriorada. Buenos Aires: Amorrortu.

Úriz Pemán, M. J. (1993). Personalidad, socialización y comunicación. (El pensamiento de George Herbert Mead). Madrid:

Universidad Libretarias/ Prodhufi.

Watzlawick, P. B. (2002). Teoría de la comunicación humana. S.L. Barcelona: Herder Editorial.

Published

2011-12-31

How to Cite

Ramos, J., & Hueck, E. (2011). Commercial title : HIV woman’s face: Full title : Analysis of the creation of meanings and formation of self from the work carried out by the NGOs REDSAL and visión propositiva in favor of improving the quality of life of women with HIV between the ages of 30 and 40. Abierta Anuario De Investigación, (5), p. 94–101. Retrieved from https://revistaabierta.monicaherrera.edu.sv/index.php/abierta/article/view/24